26 Temmuz 2013 Cuma

Hello Baby Sezon 5-MBLAQ


Diziler,kpop filan derken şu sıralar feci halde variety showlara takılmış durumdayım.Variety showların kralı Mblaq,Hello Baby'nin 5. sezonunda yer almıştı.5. sezonun farkı diğer sezonların aksine çok uluslu bebeklerin yer alması ve birden çok çocuk olmasıydı.Bense sadece Mblaq ve Shinee'nin Hello babylerini izledim.Ve Mblaq'i izlemekten çok keyif alıyorum her programlarında olduğu gibi çünkü oynamıyorlar,samimi,içten insanlar.(ah ben ve Mblaq takıntım)
Programın içeriği ise şöyle;
                                        Elimizde böyle 3 adet sevimli velet


Lauren: Kanadalı baba-Koreli anne (kendisi favori veledim olup ekrandan yanaklarından makas alma isteği uyandıran dünya güzeli bir kız çocuğu.Ayrıca akıllı,nazik,söz dinleyen bir kız.Ablan kurrban olsun sana :p :D )
Seungho appayla resmen aşk yaşadılar.Gerçekten baba-kız gibiydiler.Hatta Lauren ben büyüyünce Seungho appayla evleneceğim çünkü onun elleri güzel,ayakları güzel,yüzü güzel diyor :D Zamane çocukları işte...
Seungho-Lauren goodbye kiss :)




Leo: Fransız baba,Koreli anne(hiperaktif,enerjisi asla bitmez,söz dinlemez,babalarını döver,sürekli mızıkçılık yapar hep ağlar,bütün oyuncakları almak ister.Ama babalarından ayrılmak istemez,hatta hüngür hüngür ağlar.Babalara en çok o sorun çıkarmasına rağmen ayrılırken ağlayan tek çocuktu :( Çocukların hepsi kendilerini bulan babaları çok sevdiler.Leo da Thunder appasını çoookk seviyordu ve 4'ü bir yana Thunder bir yanaydı onun için.(Ki bence çok da ilgilenmedi çocukla) Ve Lauren gibi o da çok güzel bir çocuk.Acıların çocuğu Leo için tık tık


Dayoung Vietnamlı anne-Koreli baba(Sessiz prenses,acısını içine gömer,kıskançlığını,hayal kırıklıklarını hep içinde yaşar.Hatta onu anlamak,yardımcı olmak için pedagoga dahi götürdüler.Çok da iyi yaptılar çocuk içine ata ata patlayacaktı en sonunda.Kendini çok iyi ifade edemedi,yine de sevimliydi :) Dayoungumuz G.O. appasını çok seviyor,kimselerle paylaşmak istemiyor fakat G.O. normal kişiliğinin aksine çocukla pek ilgilenmedi,geri planda kaldı.




Ve böyle yakışıklı,karizmatik,sevimli,komik 5 baba mevcut.


Ben çok keyifle izledim.Arada açıp açıp izlerim yine.Bana sorarsanız en iyi baba sıralamam şöyleydi programı izledikten sonra;
                         1.Yang Seungho(lider)
        2.Lee Joon
3.Mir
   4.G.O
        5.Thunder


Joon appa itildi,kakıldı,dayak yedi yine de pes etmedi.Sonunda favori baba olmayı başardı :D Joon programın en çok çaba sarfeden ama hep kaybedeni...Kendisinin sözleriyle ''Benimkisi karşılıksız bir aşk.Çocuklar beni bir türlü sevmiyor.Hep çabalıyorum yine de sonuncu oluyorum '' :)


Bir de müzikal yaptılar finalde.Müzikal için MBLAQ'in seslendirdiği Bibimbap ise yüzümüzü gülümseten bir şarkı oldu :) Yes! Bibimbap! Yes! Mblaq! :)

                                                

Çocuklar için de idoller için de harika bir deneyim olduğunu düşünüyorum bu programın.İzlemek isteyenler için toplamda 12 bölüm ve türkçe altyazılı Youtube'da mevcut şiddetle tavsiye edilir :)



2 yorum:

  1. bu başlık bu yazıı.. :D ahh ahhh keşke 2.sezonu falan olsa ya harikaydı bu :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Keşke canım.Gelmez böyle sezon bir daha...

      Sil