11 Temmuz 2013 Perşembe

Zaman Tüneli-Kim Hyun Joong

SS501'in biricik lideri,Boys Over Flowers'ın Yoon Ji Hoo'su,Playful Kiss'in Baek Seung Jo'su,benim ise Kore davasında ilk gözdem olan tatlı şahsiyet.Efendim yıllar geçti çıkışının üzerinden liderimizin ve pek çok değişik tarz denedi.Ben arada farklılıklar yapsa da genel olarak çıkışından günümüze yaptığı imaj değişikliklerini şöyle bir özetlemek istedim.


Sene 2005 ve SS501 çıkışını yeni yapmış,Hyun Joong ise henüz 19 yaşında


:)) Sene 2006 grup hızla yükseliyor haliyle bir havalar var.''Ben oldum abi'' diyor :D Saç stilini hiç sevmedim.


Yıl 2007.Mankenlik yapıyor sanırım burada


Yıl 2008.Artık saç boyatmalar başladı.Yine de kötü değil fakat kısa ve doğal saçın daha iyi durduğu kanısındayım.Gel bunu Koreli erkeklere anlat.Bukalemun misali sürekli bir renk değişimi :)


Sene 2009.Ona  asıl ününü kazandıran,Kim Hyun Joong'u Kim Hyun Joong yapan dizi Boys Over Flowers'ın ilk bölümlerinde böyle görünüyordu


Dizinin ilerleyen bölümlerinde ise saçını kısalttı ve rengini daha koyu yaptı.İyi ki yaptı böyle daha iyi olduğunu düşünüyorum.


Ve 2010.Playful Kiss dizisinde Baek Seung Jo halleri :) Bazı idollere her saç rengi yakışabilir fakat KHJ bunlardan biri değil.Kesinlikle koyu kahve,siyah tonlarından şaşmaması gerekiyor.Anında tipte bir kayış söz konusu oluyor çünkü :D


Ve sene 2011.SS501 2010 yılında sözleşmelerinin bitmesinin ardından dağıldı,herkes kendi yollarında,solo kariyerlerinde ilerleme kararı aldı.Lider ilk solo albümü Break Down'la büyük başarı elde etti ve zirveye yerleşti.(2011 Haziran)


Break Down'da yakaladığı başarının ardından 2011 Ekim ayında Lucky Guy isimli mini albümünü yayınladı.Gördüğünüz üzere sarı saçlar,fazla yoruma lüzum yok sevmedim :D


Yıl 2012.Kiss Kiss ve Lucky Guy japonca versiyonuyla japonyada çıkışını yaptı ve orada da büyük başarı yakaladı.City Conquest isimli bir dizi çekmeye başladı fakat dizi bazı sorunlar nedeniyle yayınlanamadı.Resim o dizinin çekimlerinden.


2012 Temmuz-Heat adlı single'ını yayınladı





Son olarak 2013 Barefoot Friends programından resimler.En beğendiğim imajı kesinlikle.Artık yaş oldu 27,ergen dönemler geride kaldı.Bu programda çok doğal,makyajsız,saçları kendi renginde,olduğu gibi.O sebeple seviyorum bu halini.Ve liderden naçizane dileğim değişme,kendin ol  bu kadarı yeterli :)










2 yorum:

  1. şarap misali bu adam.olgunlaştıkça güzelleşiyor :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gençlik halleri beni benden aldı zaten saçlar ? En son halleri iyidir iyi :D

      Sil