19 Temmuz 2013 Cuma

Yumurta Rulosu Yaptım


Uzun zamandır aklımdaydı bir Kore yemeği yapmak.Eldeki ve evdeki imkanlar dahilinde yumurta rulosu yapmaya karar verdim.Becerebildiğim kadarıyla yapmaya çalıştım.Tarifini ise buradan aldım.Bir dahaki sefere daha farklı şeyler de denemeyi düşünüyorum inşallah güzel tarifler var :) Öncelikle malzemeleri hazırladım


5 Yumurta 
1 çay kaşığı tuz
 1 tatlı kaşığı pul biber
   2 tane yeşil soğan   
1 tatlı kaşığı susam


 Hepsini karıştırdım ve çırptım.


Ardından tavaya döktüm ve o aşamada bir hata yaptım tavada çevirip  pişirmeye çalıştım fakat çevirmeden üstünün pişmesini beklemek gerekiyormuş böylece şekli daha düzgün oluyor sanırım.


İyi kötü böyle bir rulo çıktı meydana :) 


Kesilmiş hali ise böyle.Fena olmadı ilk denemeye göre sanki :)
Pazar kahvaltıları için güzel bence.
İşte benim börek taklidi yapan yumurta rulom karşınızda :)

Afiyet Olsun...










2 yorum: