8 Temmuz 2013 Pazartesi

Derler ki...




  Derler ki ;İnsanların en acizi dost arayandır,daha da acizi bulduğu dostu kaybedendir.Ben bugün
düşündüm,ne kadar da büyüdüm.İstediğim ya da istemediğim,hakettiğim,haketmediğim şeyler yaşadım.
Ama büyüdüğümüzü de tam bu zamanlarda anlıyoruz.Herkes hatalar yapar,sizin gibi başkalarının da hata yapabileceği gerçeğini kabullenmek gerek.Benim tavsiyem,en sevmediğiniz insanlara karşı dahi kin tutmayın,kavga etmeyin,çirkefleşmeyin.Çünkü bu ne size ne de karşı tarafa bir şey kazandırır.Güzel düşünmeli,oluruna bırakmalı.Ben hep öyle yaptım,bundan sonra da öyle yapacağım.Her şeyde vardır bir hayır,kimse sebepsiz yere hayatımıza girmiyor ya da hayatımızdan çıkmıyor.Bazen elinizden geleni yapsanız dahi yeterli olmuyor,yanlış anlaşılabiliyor,yargılanabiliyorsunuz.Hayat bu elbet hoş olmayan şeyler de yaşanıyor.Bugün sizi delicesine üzen,kıran,yaralayan durumlar gün geçtikçe artık anlamsızlaşıyor,tecrübeyle sabit :) Ben bugün kırgınlıklarımı özgür bıraktım,kimseye kırgın olmamaya,hayatın kin tutamayacak kadar kısa olduğuna,güzelliklere vakit ayırmak gerektiğine karar verdim.Sevdiklerim,beni seven insanlar iyi ki var onlar,iyi ki hayatımdalar..




Sevdiklerimizle geçirdiğimiz en sıradan,küçük anlar bile ne kadar kıymetli,ne kadar özel.Tıpkı bu an gibi :)
İyi ki varsın dost...

Beni seven,sevmeyen,tanıyan,tanımayan,bu yazıyı okuyan herkese selam olsun... :)



Son olarak bu gece ilk sahur heyecanı yaşıyoruz,herkesin ramazanı hayırlara vesile olsun.Allah şu sıcak yaz günlerinde oruç tutan herkese sabır,kolaylık versin...

2 yorum: