8 Ağustos 2013 Perşembe

Genel Tanıtım:To The Beautiful You



Japon yapımı Hanazakari no Kimitachi e'nin Kore uyarlaması olan dizi 2012 yapımı.
Hana Kimi'nin methini çok duydum fakat ilk tercihim Kore yapmını izlemek oldu.
Dizinin yapım şirketi Sm Entertainment olduğundan başrol oyuncuları da Sm'den haliyle.Fx Sulli ve Shinee Min Ho.
Bölüm Sayısı:16
Yapım Yılı:2012 
Tür:Romantik-Komedi


Konumuz oldukça klasik.
Erkek kılığına giren bir kızın hikayesi....
Dizimiz Amerika'da yaşayan kızımız Goo Jae Hee'nin televizyondaki atletizm yarışmasında gördüğü Kang Tae Joon'a aşık olmasıyla başlıyor.
Kang Tae Joon'u rol modeli olarak gören Jae Hee,kaza geçirdikten sonra kariyerini sonlandıran Tae Joon'un yeniden atladığını görmek için ona destek olmaya,yeniden eski günlerine dönmesini sağlamak için Kore'ye gitme kararı alır.Onun okulunda okumaya başlayacaktır.


Fakat bir sorun vardır; bu okul yalnızca erkekler içindir.
Jae Hee hiç düşünmeden saçlarını keser,erkek kılığına girer ve okula başlar.
Kader bu ya oda arkadaşı da Kang Tae Joon'dur :)


You are beautiful'daki Park Shin Hye'nin aksine Sulli'nin erkek kılığına daha yakıştığını düşünüyorum.
Oyunculukla mı ya da makyajla mı alakalı bilmiyorum ama Sulli'yi daha çok beğendim.



Choi Min Ho'nun ise oyunculuğunu biraz donuk bulduğumu söylemek isterim.
Fakat adam yakışıklı,Kore'den bahsediyoruz sonuçta.
Oscarlık performans sergilemese de olur.
Hakan Akkaya ne diyor ''Ama senin yüzün güzel'' :)

2. karakter Eun Gyeol'u canlandıran Lee Hyun Woo daha başarılıydı kanımca.Oynadığı karakter de oldukça sıcakkanlı,şeker tadında bir şahıs :)


Ben çok sevdim Eun Gyeol'u.16 bölüm boyunca hep böyle gülümsüyor.Ayrıca Jae Hee'ye aşık oluyor.
 ''Ben gay miyim la ?''  halleri de oldukça sevimli.
You Are Beautiful'un Jeremy'si gibi :)

Dizideki en sevdiğim ayrıntı müziklerdi sanırım
Özellikle de bu Stand Up adlı Ost'ye bayıldım.
Yine Shinee'den Onew'in seslenirdiği In Your Eyes da çok güzeldi.




Bakalım kızımız Tae Joon'un yeniden atlamasını sağlayabilecek mi?
Bir erkek okulunda bir kız ne kadar süre saklanabilecek?
Tae Joon,Jae Hee'nin aşkını ne zaman farkedecek?
Eun Gyeol gay olmadığını ne zaman anlayacak ?
Hepsinin cevabı To The Beautiful You'da :)


Ben bu diziyi izlemeye başlayalı 2 ay oldu yaklaşık.
16 bölümlük diziyi bitiremedim bir türlü.
Sınavlardı oydu buydu vakit bulup bitirememiştim.
Sonunda bitirdim.
Orta şekerli bir diziydi.Kötüydü diyemem eğlenceliydi ama daha iyi olabilirdi diye düşünüyorum.
Kararımı Japon versiyonunu da izledikten sonra vereceğim.
Yine de izlemeye değerdi.
Karar sizin...
Mutlu sonlar güzeldir :)

İyi Bayramlar...




2 yorum:

  1. Kore'de erkek kılığına girmemiş kız kalmayacak yakında zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sorma ya :D bizim dizilerde düşünsene erkek kılığında kız,kim inanır ?

      Sil