3 Ağustos 2013 Cumartesi

Gece Postası 2




Hayatım boyunca kilo problemi olan bir insan olmadım.Fakat okul dolayısıyla şehir dışında yaşadığım için dengesiz bir beslenme tarzı oluştu.Öğrencilik halleri işte ;
Bugün ne yiyelim ?
 Makarna-pilav-köfte ya da 
Bugün ne söyleyelim ? 
Hadi dürüm söyleyelim....
Arkadaşlarla dışarı çıksan yine aynı durum fast food yiyoruz sürekli.
Sıkıldın mı at bir çikolata ağzına..
Hal böyle olunca gelsin kilolar tabi.1 senede 10 kilo :(
Neyse ki boydan kurtarıyorum.Uzun boylu olmanın avantajları :)
Ramazan'da ise işi iyice abarttım.
Ramazan'da kilo veriyorum,eriyip bitiyorum diyenleri aşırı aşırısı kıskanıyorum.
Çünkü normalde 1 yiyorsam Ramazan'da 5 yiyorum.İftardan sonra yemek-çay-tatlı-meyve faslından sonra 
pek sevdiğim abur-cuburlarımsız yapamıyorum.
İftardan sahur saatine kadar non-stop ağzım dolu oluyor.Bugün de mısırcan ve pamukcanla açılışı yaptım :)
Hem tatlı hem tuzlu.İşte bunu seviyorum ! :)

        Allah'ım ben ne zaman sağlıklı beslenmeyi öğreneceğim acaba ?


Ardından yine midede kazınmalar başladı ...
 Sırada bu kez dondurma vardı.
Çikolatalı şeylerden nefret ederim,her daim meyveli :)
Biri beni durdursun!
Ramazan bittikten sonra pis boğazımın acilen kapanması dileğiyle...(rüyalar gerçek olsa?)


B.A.P. şu sıralar favori gruplarımdan.Şarkılarından favorim ise One Shot...
Klibi,sözleri,şarkının melodisi çok güzel.Hikayeli müzik videolarını seviyorum.Sadece dans ya da üyelerin şirin hallerini görmekten daha güzel :) Klibin sonu da şaşırtıcıydı...
Rain sound,Warrior ve Stop It de grubun sevdiğim şarkılarından.



Tek atış,tek şans...
Yüksek duvarlar seni engellemeye çalışsa bile
Her seferinde düşsen bile,hepsinin üstünden atla...



Hayırlı Sahurlar...












2 yorum: