24 Haziran 2013 Pazartesi

Öküz Gibi Ağladım

               
  Gu Family Book'u izlemeye hala başlamayan varsa çok şey kaçırıyor çünkü cidden çok güzel.Lee Seung Ki kaliteli adam vesselam,dizileri de kendisi gibi kaliteli.Finale geri sayım başladı,yarın son bölüm yayınlanacak.Ben yine ezber bozmadan ana karakter yerine ikinci karaktere tutuldum.Gu Wol Ryung dizinin en ilgi çekici karakteri,ilk bir kaç bölümden sonra Kang Chi odaklı devam etti dizi.Haliyle Wol Ryung-Seo Hwa aşkının tadı damağımızda kaldı.Geçen haftaki bölümde Wol Ryung'un şeytana dönüşmesinden dolayı suçlu hisseden Seo Hwa kıydı kendine :( Wol Ryung'un vedasında ise öküz gibi ağladım...Senden nefret etmedim,sadece seni çok özledim...Umarım Kang Chi ve Yeo Wool'un sonu onlar gibi olmaz.Mutlu sonlar her zaman tercihim :)

4 yorum:

  1. çok şey kaçırıyorum çook :) ama lee seung gi den aşağısını beklememek lazım :))

    YanıtlaSil
  2. kesinlikle izle seversin eminim ;)

    YanıtlaSil
  3. diziye daha başlamadığım için yazdıklarını tam olarak anlayamasam da:) bu diziyi merak ediyorum.
    Ama çeviri bitmeden bir diziye başlamak da hiç adetim değil:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu sıralar yapılan en iyi iş bence.2 aydır filan izlediğim tek dizi.Lee Seung Gi'nin babasını oynayan şahsiyet(Choi Jin Hyuk)çok iyiydi.Finali yayinlanacak yarın,başla bir an önce pişman olmazsin ;)

      Sil