23 Haziran 2013 Pazar

Derin Deniz Kpop 1. Dosya Erkek Grupları/Benim Top 10'um


   
  Blogla alakalı yoğun'' ne yazsam?'' karmaşası yaşadığım şu günlerde sen yine bildiğinden şaşma kpopla başla,gerisini sonra düşünürsün dedim kendime ve çok derin bir konu olduğundan ilk olarak erkek gruplarında kendi favorilerimi yazmaya karar verdim.Öncelikle bu yazıyı sayemde ağır fangirl olan ablam Gülşen'e ithaf ediyorum.Abla seni seviyorum :) Eveet şimdi:                               

   
   10numara:B.A.P 

                              2012 çıkışlı,6 üyeden oluşan,oldukça yeni bir grup olmasına karşın bence uzun yıllar devam edecek,sevilesi bir grup B.a.p.Listemde üst sıralara tırmanması muhtemel.                                      
                                                    9 numara:BEAST 
                                                                                               Yine 6 üyeden oluşan,2009 çıkışlı,çok başarılı bir grup Beast.Grubun lideri Yoon Du Jun                                                                                                               8 numara:Super Junior 
                                                                                    Öncelikle 8 numaradan fazlasını hakeden bir grup olduklarını belirtmekte  fayda var.Fakat daha çok sevdiğim gruplar olduğu ve bir sıraya koymam gerektiği için böyle.Hepsi çok başarılı lakin gruptaki favorim şimdi askerde olan lider Leeteuk :)                                                                                                                                                                                          7 numara:2PM
                                                                               7 üyeyle çıkış yapmış fakat liderin ayrılmasıyla yola 6 kişi devam ediyor grup.2008 çıkışlılar.Benim gruptaki favorim grubun rapçisi Taekyeon                                                                                                                                                                                                          6 numara:EXO
                                                                            2011 çıkışlı,12 üyeye sahip EXO M VE EXO K adlı iki alt gruptan oluşuyor.Üyeleri Çinli ve Güney Koreli.Özellikle son şarkıları Wolf''u çok dinliyorum                                                                                                                                                             
      5 numara:Shinhwa 
                                                                                 Efsane grup 1998 yılında 6 üyeyle çıkış yaptı ve hala yollarına birlikte devam etmekteler.Kore piyasasında sürüyle grup geldi geçti fakat Shinhwa farkını ortaya koyanlardan.                                                                                                                                                        4 numara:SHİNEE                                                  
                                                                               5 dünya tatlısı üyeden oluşan,2008 çıkışlı idol grubu.Ben kendilerini ring ding dong'la tanıdım ve Hello Baby de ardından geldi.Gruptaki favori üyem ana vokal Jonghyun.Çok iyi bir sese sahip.   


                                                                                                             Ve geldik ilk 3'e sıralamadaki diğer gruplar da iyi lakin bu 3'ü en sevdiklerim.             3 NUMARA:MBLAQ  
                                                                     Rain tarafından kurulan,son günlerde liderin Türkiye'ye geleceğiz haberiyle mutluluktan uçtuğum,Seungho liderliğinde Joon,G.O.,Thunder ve Mir adlı 5 üyeden oluşan,2009 çıkışlı grup.Şu sıralar Smoky Girl ile geri döndüler.Favori şarkım This is War favori üyem ise  Lee Joon :)                                                                                                                         2 NUMARA:SS501       
                                                                             Ayrılıkları içime evlat acısı gibi oturan,grup dağıldıktan sonra dahi bendeki yerini koruyan,şu aralar yeniden birleşme sinyalleri veren 5 kişilik idol grubu.Umarım birleşirler zira grup halinde,solo kariyerlerinden daha başarılı oldukları kanısındayım.Favori üyem lider Kim Hyun Joong,favori şarkım ise Boys Over Flowers'dan da hatırladığımız Because I'm Stupid                                                                                                                                                                        Ve 1 NUMARA:Tahmin etmesi zor olmasa gerek 5 çok özel,yetenekli insandan oluşan,sevmediğim tek bir şarkıları dahi bulunmayan grup.Fazla söze gerek yok o biir BİGBANG :)
                                                                            Bigbang hakkında ne söylesem bilemiyorum.Öncelikle nasıl tanıdım ondan bahsedeyim.Bir gün Be-Pu'mla oturuyoruz sana bir grup göstereceğim seveceğine eminim dedi.O zamanlar kpopla uzaktan yakından alakam da yok.Her fanın söylediği o lanetli cümleyi kurdum sonra ''ben çekikleri sevmem'':) Ve dinler dinlemez bayıldım.Kore bana önyargılarımdan kurtulmayı öğretti.Artık yeni deneyeceğim bir şeyde kesin yargılarım ya da tabularım yok.Hiç bir kazanımım olmasa en önemli kazancım bu bence.5'i de sevilesi seslere,yeteneklere sahip fakat 4'ü bir yana GD bir yana benim için:) Şimdilik bu kadar.Başka yazılarda görüşmek dileğiyle...Kusurum varsa affola ilk yazim mazur görün :)







2 yorum:

  1. Öncelikle derin deniz başlığına koptuğumu sölemeliyim bi de ablaya ithaf etme kısmı tabi :D
    ne diyelim tatlış bütün dediklerine katılıyorum..hele ki ilk 3.tamamiylen düşüncelerimi yansıtıyor :D

    YanıtlaSil
  2. hehehheh sağol canım :D ahh ah o 3 beni benden alıyor sorma :D

    YanıtlaSil