29 Haziran 2013 Cumartesi

Genel Tanıtım/Gu Family Book

                   



                            



                           

 Kore ile eş zamanlı takip ettiğim ve gidişatından son derece zevk aldığım dizinin finalinden beklentim büyüktü fakat senaristler beni yine yanıltmadı ve  benim açımdan vasat,havada bir sonla bitirdiler.Bu diziye yakışmadı ama alıştık artık Korelilerin final yapmayı becerememesine.Finale rağmen oyunculuklar,müzikler,kostümler,senaryo güzeldi ve orijinaldi.Hikaye Kang Chi'nin (Lee Seung Gi) bir gumiho olan babası ve insan annesi arasındaki hüzünlü aşkla başlıyor ve yapılan yanlışlar,talihsizlikler sonucu baba gumiho 1000 yıl süresince şeytana dönüşüyor,anne ise Kang Chi'yi doğurduktan sonra nehire bırakıp kayıplara karışıyor.


                 



  Ve Kang Chi'miz büyüyor,kendisini büyüten evin sahibinin kızına aşık oluyor fakat kızımız o sırada evlenmek üzere.Yine de aklı Kang Chi'de.


                      


 Fakat kötü adamımız Kang Chi'yi büyüten han sahibinin,aşık olduğu kızın babasının ölümüne neden oluyor hanı ele geçiriyor ve Chung Jo da babasının ölümünün ardından kendisini gisaeng evinde(genel ev tarzı bir yer) buluyor.Bütün aile parçalanıyor.Ardından Kang Chi gumiho olduğu gerçeğiyle yüzleşiyor ve kolundaki bilezik olmazsa dönüşüm geçireceği için bileziğini hiç çıkarmıyor.


                  


Bu arada genç gumihomuzun yolu kesinlikle dizide en sevdiğim karakter olan hem kılıç ustası,hem Kang Chi'ye çocukluğunda onu kurtardığından beri yanık,hem de dünya tatlısı Dam Yeo Wool'le kesişiyor.Ve Yeo Wool'u uzun süre erkek sanıyor,kız olduğunu sonradan öğreniyor :)


 



Ardından hikayemiz daha ilginçleşmeye başlıyor.Bana sorarsanız Kang Chi'den çok Yeo Wool'un Kang Chi'ye olan büyük aşkına şahit oluyoruz daha çok.Her durumda arkasını kolluyor,canavara dönüştüğünde dahi ''Sen hala Choi Kang Chi'sin,neye benzediğin önemli değil,içini biliyorum senin diyen,Kang Chi'nin bile ''Bana karşı nasıl bu kadar iyi olabiliyorsun? deyip şaşkına uğradığı bir karakter.Ayrıca kahin Yeo Wool'e şeftali ağacının üzerinde ay varken karşılaştığı adamın onun için kötü kader demek olduğunu,ondan uzak durmasını söylüyor(ki bu adam Kang Chi) Yeo Wool ise yarınım için bugünümü yaşamaktan vazgeçemem deyip yine de ona kulak asmıyor...




                             


   Kang Chi,Yeo Wool'un yanındayken bileziği olmadığında dahi dönüşmediğini keşfediyor çünkü Yeo Wool ona her daim destek oluyor,güven veriyor  Kang Chi'nin deyimiyle hayatındaki en önemli insan,sahip olduğu tek şey.Yeo Wool'a aşık oluyor ve insan olmaya karar veriyor.Bunun için ise Gu Aile Kitabını bulması gerekiyor...


Genel hatlarıyla böyle dizinin konusu.Fantastik-tarihi türde,toplam 24 bölüm olan dizi henüz final yaptı.Girişte de bahsettiğim gibi,final beni tatmin etmese de en azından kötü bitmedi.İzlemek isteyen arkadaşlara şiddetle öneririm :)

                             


 Baba gumiho ve Seo Hwa'nın sahnelerinde duyduğumuz,çok hoş bir şarkı.Yisabel-My Eden(Cennetim)




2 yorum:

  1. Oldum olası Yeo Wool gibi güçlü kadın karakterlere hayran olmuşumdur .eminim diziyi izleyince de öyle olcak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de :) Şirin karakterlerin de gideri var tabi de güçlü,savaşçı karakterler daha cok dikkatimi çekiyor :)

      Sil